Fichtl Cross

Geniální nápad (né můj) s krytem filtru, který je opravdu veliký. Jinak to ani nešlo. Třešničkou na dortu jsou pak plasty.

Vypadá to, že motorka je HOTOVÁ!

        

PWK 24 jako jasná volba (po zkušenostech ze silnice), kdy jediná možná pozice je doprava dopředu. Zatím se zkušebním filtrem, kdy pro závody bude větší.

      


 

Momentálně používám karburátor Dellorto 21mm, avšak do budoucna bude PWK24. Opět tedy vyvstává otázka "Kam s ním?".

      


 

S motorem vypadá motorka skoro jako motorka, ale stále ten výfuk... "Kam s ním?"...

Od začátku to bylo jasné, že "horem" to nepůjde, protože by to bylo zbytečně komplikované a hlavně bez variability... Výfuk z endura posloužil jako vzor a Hikone polotovar je prostě super.

Takže výfuk "spodem" s tím, že minimální světlá výška není problém.

Výfuk č.1:

 

Výfuk č.2:


 

Posledně chyběl motor...

Základ byl jasný a to osvědčený 4Q, kterému dorazil i válec, hlava a píst. Po hodinách pilování, slícování a finální montáž byl motor konečně hotov. Je to "silniční" 3K, avšak upravený s ohledem na terénní použití.

            


 

Natřeno, ustrojeno, hotovo... Teda jen rám... Motor čeká na válec a taky na výfuk.


 

A je to tady... Svařeno! Zatím jen základ, kdy je třeba dodělat výztuhy, držáky, atd...

Ale už to vypadá jako Fichtl cross :-)

Zasvěcení poznají trochu jiný koncept rámu a chybějící origo "hokejku".

  


 

2019 ...Tak se to konečně pohlo...

Několik let čekala Kawa KX 80 pod přístřeškem na příležitost, která konečně nastala. Hromada laserových výpalků, a přípravek, na kterém lze prodlužovat rám.

Teď už "jen" řezat a svářet 

Samozřejmě všechna uložení (kyvka, přepákování,...) vymlácená, takže GO a nyní již příprava rámu na finální řez a prodloužení. Teď to půjde rychle :-)

Tlumič v motorce byl naroubovaný z "něčeho jiného", takže po jeho repasi bude potřeba změnit i geometrii přepákování. Výpalky nerezových kostí jsou již ve výrobě...